14 Eylül 2011 Çarşamba

3 (üç)

Baktım da çok uzun zaman olmuş yazmayalı. Yani bana öyle geldi en azından. En son Hagi gelmiş takıma, güzel dileklerimi sunmuşum ama sonrası gelmemiş. Sanılmasın ki 106 yıllık bir kulübün en kötü sezonu nedeniyle yazmayı bıraktım. Çok şeyler yazmak istedim ama birçok kişiye garip gelebilecek bir nedenle yazamadım. Bu 3. sınıf hakkaten zormuş. Evet, bu mudur neden, budur. Böyle mühim ya da çok efsanevi bir nedenim yok. Süsleyip püslemeye de gerek yok yani. Yoğundu arkadaş 3. sınıf ne yapayım, hem de çok.

Ama bir başlık olamayacak kadar yetersiz bu benim kişisel durumum. '3 (üç)' ileride yazmak istediğim konu başlıklarının da bir işareti aslında, peki nedir bu konular:
- İmparatorun yine, yeni, yeniden gelişi; yani 3. dönemi..
- artık 3'lü çektirmek dışında tüm vasıflarını yitirmeye yüz tutmuş, güvenilirliğini yitirmiş, ismi anılınca akla ilk karaborsayı getiren, tribünde verimsiz ve ismindeki ultras felsefesinden tamamen kopmuş ultrAslan..
- açık ve bek oyunculuğundan sonra şimdi de ortanın ortasına yerleştirilmek istenen 'kaptan' Sabri Sarıoğlu'nun evriminin 3. hali..
- bu gözlerin gördüğü sarı kırmızılı kalenin Taffarel ve Mondragon'dan sonraki 3. gerçek sahibi; Muslera..
- ve tabii ki 4-3-3 dizilişi devam ettiği sürece binbir çeşit orta 3'lü denemeleri..

Umarım bahaneler yaratmadan tekrar yazabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder