4 Ağustos 2010 Çarşamba

Başlangıç

Compañero... Yoldaş...
Okul tatile girmiş, staj bitmiş ve ardından Ege'nin güzel kıyıları arasında yolculuk ederken bir dinlenme tesisinde aldım Jorge G. Casta
ñeda'nın bu kitabını.

Inception... Başlangıç...
Uzun süredir gidemediğim sinemaya Leonardo DiCaprio'nun başrolünde oynadığı bu filmle ara vermiş olacağım birkaç saat sonra.

Ne kitabı okudum, ne de filme gittim. Ama yeni karar verdiğim blog yazılarıma onları da katmak istedim (onlar beni etkilemeden ben onları etkileyim dedim:)). Aslında uzun bir süredir istiyordum böyle bir şeyi ancak neden şimdi başladığımı ben de pek bilmiyorum. Yine de en büyük etken, hayatımda önemli bir yeri olan büyük bir AŞK.

Şu günlerde her türlü karşı unsura rağmen yürüdüğü DEVRİM yolundan geri adım atmayan, yine her zaman olduğu gibi bu topraklarda ilklere imza atmaya çalışan, kültür ve ahlakın simgesi olan bir aşk bu.

Bu aşkın adı GALATASARAY...

2 yorum:

  1. kardeşim hoş geldin! Aslanbloglara ekledim blogunu. Hayırlı uğurlu olsun! umarım uzun soluklu bir blog olur companero. Aslanbloglar destek aparatını da eğer sitene yerleştirirsen daha da mutlu oluruz.
    eyvallah

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, hoşbulduk. aslında eklemeye çalıştım ama tam bulamadım nasıl yapacağımı:) neyse hallederim bir şekilde. böyle bir blog yaptığınız için de ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil